17 Nisan 2013 Çarşamba

1. HAFTANIN ARDINDAN

 ilk hafta çevre biliminin nasıl oluştuğunu nasıl geliştiğini ve ileride ne seviyede olabilir sorusunu tartıştık. ben bu hafta da ekoloji ve çevre biliminin tamamen farklı kavramlar oldugunu öğrendim ekoloji canlıların birbirleriyle ve çevreyle etkileşimi olduğunu öğrendim. çevre biliminin ise insan ve doğa arasındaki etkileşim ve çevre sorunlarını içine alan bir kavram olduğunu öğrendim. ve çevre bilimi insanların yerleşik hayata geçmesiyle bir takım sorunlar neticesinde ortaya çıktığını daha sonra geliştiğini ve ileride de daha iyi bir  seviyede olacağinı düşünüyorum..

25 yorum:

  1. evet arkadaşı sana katılıyorum... çevre biliminin gelişimi insanların bilinçlendirilmeleriyle daha ileri düzeyde olacaktır...

    YanıtlaSil
  2. her şeyden önce bilinçli olmak gerekir...

    YanıtlaSil
  3. evet haklısın katılıyorum

    YanıtlaSil
  4. evet insanların bilinçlenıp ona göre davranması gerekir

    YanıtlaSil
  5. söylediklerine katılıyorum bilinçlendirilme şart arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  6. çevre sorunları insan ın varliğindan bugune vardı

    YanıtlaSil
  7. bilinçli olmak gerekiyor

    YanıtlaSil
  8. geerçekten çevre bilimi ileride nerelere gelir merak konusu ancak bence insanlar arttıkça sorunlar sorunlar arttıkça çevre biliminin boyutları artacaktır diyorum ben.

    YanıtlaSil
  9. katılıyorum cenet dediklerine. çevre ve ekoloji farklı kavramlardır.

    YanıtlaSil
  10. zaten insan başlı başına bir sorun olduğu için çevre sorunlarının bitmesini beklemek saçmalık

    YanıtlaSil
  11. bilinç bu konuda herşey.

    YanıtlaSil
  12. çevre biliminin insanların ihtiyaçları sonucu ortaya çıktığını ve çevre bilimi ile ekolojinin farklı kavramlar olduğunu öğrendik....

    YanıtlaSil
  13. toplumların bilinçlenmesi ve gelecek ile ilgili kaygılar çevre sorunlarını ciddi bir şekilde ele alınmasını gerektirir.

    YanıtlaSil
  14. bencede ileride çevre bilimi gelişecek çünkü insanların verdiği zararlar artacak sanayi teknolojik gelişmeler vs.

    YanıtlaSil
  15. bu konuda cok daha duyarlı olmalıyız zira her yanlış bizden birşeyler götürüyor.

    YanıtlaSil
  16. evet canım katılıyorum insanların bilinçlenmesi ile bu gerçekleşecek...

    YanıtlaSil
  17. cevre bilimi insan ile doğa arasındaki ilişkileri inceleyen bilim dalı olduğunu ve ekolojinin de canlıların birbirleri ile ve çevreleri ile olan ilişkilerini inceleyen bilim dalı olduğunu öğrendik.

    YanıtlaSil
  18. evet çevre bilimi daha ileri olacaktır çünkü daha çok çevre kirliliği de oluyor aynı zamanda

    YanıtlaSil
  19. çevre bilimi ve ekoloji kavramlarını öğrendik ve birbirlerinden farklı olduğunu öğrenmiş olduk

    YanıtlaSil
  20. çevre bilimi insanların ihtiyaçları ve merakından doğmuştur. çevvre bilimi ve ekoloji kavramları birbirinden tamamen farklı kavramlardır.

    YanıtlaSil
  21. Çevre bilimi ve ekoloji farklı kavramlardır. ögrenmeyen kalmadii artık :)

    YanıtlaSil
  22. Çevre biliminin ve ekolojinin farklı kavramlar olduğunu ögrenmeyenin kalmadığına inanıyorum

    YanıtlaSil